Contacte

Espanya

Telèfon: 972 178 262
E-mail: oficina@tushita.es

Butlletí de noticies (Newsletter)

Si vols rebre informació de les nostres activitats, et pots subscriure al nostre butlletí omplint aquest formulari.

Com arribar-hi

En cotxe: Important: estem més a prop de Viladrau que d’Arbúcies. Seguiu les instruccions indicades a continuació, el GPS no sempre indica el camí correcte. Veure el mapa a sota.

Des de Barcelona, agafar la C-17 direcció Vic, sortir a la sortida 49 (Tona/Seva) i anar direcció Seva. De Seva, arribar a Viladrau i agafar direcció Arbúcies. Al cap d'uns 4km cal prendre una desviació a mà dreta amb un senyal que indica Sta. Fe del Montseny (carretera GIV5201) (segueix al proper paràgraf). Des de Girona, agafar l’eix transversal (C-25) direcció Lleida, sortir a la sortida 202 Espinelves-Viladrau-Coll de Revell, i seguir direcció Viladrau (sense arribar al poble, carretera GI-543). Al cap d’uns 5km cal prendre una desviació a mà esquerra amb un senyal que indica Sta. Fe del Montseny (carretera GIV5201) (segueix al proper paràgraf). Des de Vic, agafar l’eix transversal (C-25) direcció Girona, sortir a la sortida 202 Coll de Revell- Viladrau, i seguir direcció Viladrau (sense arribar al poble, carretera GI-543). Al cap d’uns 5km cal prendre una desviació a mà esquerra amb un senyal que indica Sta. Fe del Montseny (carretera GIV5201) (segueix al proper paràgraf).

Un cop agafada la desviació cap a Sta. Fe del Montseny, arribar fins gairebé el km 5 de la carretera, on es troba, a mà esquerra, l'entrada del camí al centre (l’entrada al camí està marcada amb fites de pedra a banda y banda, no hi ha cap cartell). Cal tenir en compte que aquest últim tram és una carretera de terra en pendent de 1.300m de longitud i que no s’ha de travessar cap rierol. Al llarg d’aquest camí trobareu indicacions cap a la casa. L’aparcament està indicat i és a 5 minuts a peu abans de la casa; si voleu podeu baixar el cotxe fins a la casa per deixar les maletes i dur-lo després a l’aparcament. Si tens un cotxe molt baix i no estàs acostumat a circular per pista forestal és millor que l’aparquis al costat de la carretera i ens truquis des d’allà.

Coordenades GPS de l'entrada al camí des de la carretera GIV-5201: 41.8126, 2.4120

En tren: L’estació de tren amb més fàcil accés és Vic (línia de Renfe Rodalies R3 des de Barcelona cap a Vic/Ripoll/Puigcerdà/La Tour de Querol). Un cop a l'estació de Vic, agafar un taxi i donar al taxista les instruccions indicades més amunt per a l'arribada amb cotxe. Indicar-li que us deixi a l'entrada de la pista forestal i us vindrem a esperar allà (caldrà que ens truqueu una mica abans per informar-nos). Enllaç a Renfe Rodalies aquí.

En avió: Els aeroports més propers són Barcelona-El Prat i Girona. Si us plau, contacta amb nosaltres si planeges arribar en avió.

Arribada y sortida: Els cursos normalment comencen el primer dia després de sopar, i s’espera l’arribada dels participants cap a les 6-6.30 de la tarda. Solen acabar l’últim dia després de dinar.

Mapes Google des de Sant Celoni (veure a google)  i des de Viladrau (veure a google):

El Centre de retirs Tushita està afiliat a la Fundació per a la Preservació de la Tradició Mahayana (FPMT), una xarxa global de centres budistas establerts per el Lama Thubten Yeshe amb la finalitat de preservar i fer disponibles els ensenyaments budistes tibetans de compassió i saviesa.
CPMT La Comunitat per a la Preservació de la Tradició Mahayana (CPTM), és una Comunitat Religiosa inscrita en el Ministeri de Justícia, Direcció General d'Afers Religiosos, amb el número 158-sg.